Wednesday, March 07, 2007

Vierme de matase



Ma faci ghem strans de dimineti cu soare,
Si ma desiri incet ca pe plani-glob,
Care din glob se face harta.

Firul vorbelor mele sta pe o bobina,
Pui mana ca un copil care o
transforma intr-un yo-yo.

Mainile mele sunt infasurate in jurul
genunchilor,
Si noaptea ma iei de mana
Ca pe florile de vanilie cu petale larg deschise.

Si parul meu e strans in mii codite, imblanzit de elastice.
Decat sa despici firul in patru, sa-l separi,
Tragi de legaturi si se desfac valvoi.

Pe razboiul de tesut m-am incurcat in urzeala,
Cu unghiile tale pricepute si buricele degetelor harnice,
Mi-ai intins firele la raport, si la placinte inainte.

Cand am fata burzuluita si stransa in riduri de furie,
Ma iei de mana calm cu vorbe pline-de saga,
Si ma dau de la razboi inapoi pe fire de tort unduind.

No comments: