Saturday, October 21, 2006

Dalila



cand mi-ai scapat printre degete
le-ai intors pe dos si le-ai scos din tatani
s-au slabit piulitele si au cazut.

le-am bagat in pamant
sa creasca. le-am stropit.
umblu cu mana schioapa.

si oricum la ce mi-ar mai folosi
daca nu mai pun mana pe tine?

cred ca dragostea ta pentru mine
statea ghemuita la cald
incalcita intre firele pe par
de pe ceafa.

cand mi-am luat foarfeca si l-am taiat
cazand in smocuri pe jos
s-a dus si ea pe drumul ei.

acum stau pe podea si ma intreb:
daca te-ai tunde,
mi-as desprinde si eu dragostea din tine?

mai bine stau si-astept sa-mi mai creasca degetele.

daca nu ne iubeam acum
ne-am fi iubit cu siguranta altadata.

si-apoi mi s-ar fi rupt degetele cu alta ocazie.
oricum parul creste mereu la loc.tot creste.

No comments: